reklama

Valentín

Zlý, škaredý, komerčný, americký brak. Veľmi časté hodnotenie sviatku zamilovaných. V dobe, keď biznisom beztrestne najzneužívanejším dieťaťom na svete je Ježiško, už ťažko uchrániť čokoľvek pred komerciou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Niektorí ľudia vravia, že im Vianoce pokazil dáky Dede.

Mne nie, keďže televízor takmer nepozerám. Nie televízia rozhoduje, aké budú moje sviatky. Ani žiadna reklamná agentúra. Záleží len na mne, akým si ktorý sviatok spravím. Či ho budem sláviť sám, s najbližšími alebo priateľmi. A či vôbec. Ja sa rozhodujem.

Tohoročného Valentína som poňal ako prosbu.

Valentín

milé dievčatá a ženy 
jeden bozk od vás chcený 
dnes, prosím, pošlite mi 

drahokam ukradnutý zemi 
nie je tak veľmi ctený 
ako bozk, ktorý dali ste mi 

môže prísť vánkom 
či v slame zabalený 
ja odpoviem vám konvalinkou 
vykúzlenou v snení

Richard Kiripolský

Richard Kiripolský

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Pred 20 rokmi idealista. Dnes, myslím si, realista so sklonmi ku konštruktívnemu pesimizmu. Mám rád dobré víno, ale z mnohých vecí som už vytriezvel. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu